Pages

Tuesday 7 June 2011

Family gathering

Bila semua dah berkumpul ramai-ramai memang la best , makan-makan dan berkumpul bercerita catch-up perkembang hidup masing-masing . Saya memang close dengan abang dan kakak-kakak saya (kita semua mesti la macam tu kan close dengan family kita) . Family gethering ni memang selalu kami buat dan bergilir-gilir di rumah masing-masing .

Masing-masing berjamu selera dan saya pula tengah grill udang , daging dan sotong . Alhamdulillah jamuan makan-makan di rumah saya berlangsung dengan lancar dan best sangat...

Anak-anak sedara yang melayan diri sendiri nak makan apa saja serta pilih saja udang , daging atau sotong lepas tu grill sendiri la..


Makan-makan sambil sembang-sembang dan tengok movie releks je , great weekend...


Insyallah lain kali boleh saya buat lagi party steam boat ni nak prepare bahan-bahannya pun tak susah sangat dan bila dah habis majlis senang je nak berkemas..

Jun 07.06.10

No comments:

Post a Comment