Pages

Thursday 9 June 2011

Kenangan di Kota Bharu dan Cameron..

Actually ada banyak sangat gambar yang saya ambil sepanjang kami bercuti kali ni tapi tak kan semua saya nak masukkan dalam blog saya ni kan . So saya pilih sikit untuk saya abadikan dalam blog saya ni . Kenangan kami di Kota Bharu dan Cameron Highland dan insyallah kala ada peluang kami nak ke sana lagi...

Pasar Khatijah di Kota Bharu...


Di bandar Kota Bharu..


Kami sempat ke Pantai Cahaya Bulan..

Adam , manja mama tu..


Seronoknya Adlina main layang-layang..



Kami sempat cuti-cuti di Kota Bharu selama 3 hari 2 malam , best cuma rasa macam nak duduk lama di KB tapi cuti hubby dah nak sampai ke penghujung so kami perlu balik ke KL . Saya dan suami pilih jalan Kuala Krai - Simpang Pulai untuk balik . Kami sempat bermalam 1 malam di Cameron .



Dah lama saya tak ke Cameron , banyak betul perubahan yang berlaku di Cameron Highaland . Banyak sangat lereng bukit ditarah untuk pertanian . Cuaca masih sejuk cuma saya rasa dulu suasana lebih nyaman dan sejuk la . Kamis empat habiskan masa di ladang teh , bestnya...


Tercapai la impian Aisyah nak ke Ladang buah Strawberry , happynya Adlina dan Aisyah kutip buah strawberry tu...


Kami jalan-jalan di gerai yang jual macam-macam jenis sayur , geramnya saya tengok rasa macam nak beli semuanya . Macam-macam bentuk dan warna sayur fresh di gerai ni . Saya beli la sikit sayur-sayuran ni bawa balik .

Colourful cantiknya..


Carrot cantikkan..


Pokok brokoli di ladang sayur..



Masa on the way nak balik saya singgah ladang kobis , seronoknya saya dapat petik sendiri sayur kobis yang saya nak beli 3 biji RM10 murahkan dah la semua sayur kobis ni fresh . Balik rumah saya masak sayur ni cukup manis sayur kobis ni...

Kenangan untuk anak-anak ku tersayang..

Selasa 22.03.11

No comments:

Post a Comment