Pages

Thursday 9 June 2011

Indahnya pemandangan

Lagi gambar kami sekeluarga cuti hujung minggu di Mercu Resort . Pagi-pagi dalam pukul 6.40 pagi saya dan anak-anak sempat ke pantai untuk tengok matahari terbit . Pemandangan yang sangat cantik memang saya terpegun dan leka tengok matahari terbit di pantai pagi tu sebab suasana yang sangat tenang dan tiupan angin dari laut pun cukup nyaman..


Matahari terbit , masa ni dah dalam pukul 6.50 pagi pemandangan yang sangat cantik dan cuaca nyaman sebab malam sebelumnya hujan renyai-renyai . Bayu laut bertiup lembut dan ombak pun cantik je tak besar . Pantai dan laut kat resort ni bersih betul la , Mercu Resort ni kecil saja tapi pada saya cukup selesa...



Happynya..


Air laut baru nak pasang masa ni dan ombak yang datang pagi tu berlapis-lapis cantik sangat kan pemandangan ni..



lari...lari ombak sudah mari...


Mirror image langit di pantai cantikkann..



Tenang suasana pagi tu anak-anak saya seronok dan suka sangat bila dapat berada di tepian pantai sama la macam saya juga..


Lari di kejar ombak hehehe..



Adlina dan Aisyah yang happy sangat selama 3 hari kami di resort tu..



Tulis nama di pantai..




Hero kecil tak ikut saya dan kakak-kakaknya ke pantai sebab masih di ulit mimpi indah so saya tak mau kacau dia . Bila kami balik dari pantai dalam pukul 8 pagi dia dah bangun dan terus je saya bawa dia pegi duduk kat cafe makan sarapan heeeee..

Best holiday hujung minggu kami dan harap-harap kami dapat ke Mercu Resort lagi..

Khamis 28.04.11

No comments:

Post a Comment