Pages

Tuesday 7 June 2011

Cuti Krismas

Bestnya pegi shopping kompleks masa nak krismas ni kita dapat tengok decorations yang pelbagai , pokok krismas yang tinggi sangat macam 2 tahun sudah kot pokok krismas yang tinggi sangat kat KLCC rasanya tingginya macam 4 tingkat bangunan kot dah jadi kontraversi sangat sebab bila nak sambut Aidilfitri dekorasi nya simple bila nak krismas beria-ria shopping kompleks kat area KL ni hmmm macam-macam kan. So , saya bawa la anak-anak berwindow shopping di the Curve dan Ikea saja jalan-jalan .

Kami di the Curve..

Bila dah jalan-jalan dalam the Curve dan shopping sikit saya bawa anak-anakl ke IKea pula untuk lunch . Macam biasa saya nak makan my favorite poach salmon tapi tak de rupanya di ganti dengan baked salmon dengan herbs sauce . Saya lupa pula memang tiap-tiap kali masuk bulan Disember je menu salmon bertukar . Ok la saya makan juga la menu salmon ni walaupun kurang best macam salmon dengan sos dill yang biasa tu tapi menu ni memang healthy sangat la. Anak macam biasa nak makan swedish meatballs hmmm sedap...

Lepas dah makan lunch kami pusing-sing dalam Ikea dan Ikano , did some shopping there dan kami balik by 6 pm..tu je aktiviti kami...

Baked salmon with baked veggie and herbs sauce..


Anak-anak makan swedish meatballs la......

24.12.09

No comments:

Post a Comment