Pages

Monday 6 June 2011

Salad day

Last Sunday adalah hari family gathering kami di rumah Kak Ija , memang meriah dan best sangat sebab kami dapat berkumpul bersama family masing-masing dan anak sedara saya Adel and family pun ada sama. Kali ni kami tak bawa pot luck dari rumah masing-masing tapi kak Amy nak masak dan ajar kami 2 jenis menu pasta , 1 fish casserole dan 5 jenis salad hmmmmm yummmy semuanya....
Kak Amy start sesi masakan hari tu dengan mengajar kami buat 5 jenis salad yang sihat dan tak guna mayonis , semua salad tu sedap sangat dan saya dah masukkan resepi 2 jenis salad nanti saya masukkan resepi yang lagi 2 pulak...

Chef of the day semestinya kak Amy laa , sedap sangat semua masakan kak Amy , haaa yang nampak kepala tu ialah Rahael anak abang saya hehehehe nak interfrem la tu ok aje saya ni lagi ramai lagi meriah gitu gambar saya yang saya ambil ni hehehehee...

Kak Ija buat cream caramel yang sedap ni untuk dessert , hmmmmm yummmy sangat....

Bean salad yang sedap dan healthy sebab tak guna mayonis..

November 24.11.09

No comments:

Post a Comment