Pages

Sunday 5 June 2011

Cup cake love

CUP CAKES UNTUK HARI IBU

Saya rasa nak cuba bake lagi cup cakes , suka-suka untuk makan sendiri dan saya bake untuk kakak saya Amy Doblinger yang kebetulan dia nak datang ke Subang Jaya jumpa dengan anak dia (Adel ) untuk raikan Hari Ibu. So , pagi tadi saya decorate la cup cakes ni , simple je...

Saya cuba guna nozel yang saya baru beli untuk rias boader cup cakes ni , saya agak kekok juga nak guna nozel ni maklum la first time tapi kira boleh la kan . Saya nak kena practice banyak kali lagi ni baru la cekap kalau nak guna lain kali . Fondant ni kakak saya , kak Junyang bagi saya dan saya simpan elok-elok sebab fondant boleh tahan sampai sebulan.


Saya rias cup cakes ni dengan guna cutter alphabets , i`m happy with my cup cakes decoration simple je .


Boaders untuk cupcakes ni pun saya secara spontan je dapat, memang la saya ni nak kena masuk kelas belajar guna butter cream la pulak dan kena belajar mengenal pattern dari nozel dan cara menggunanya dengan betul.

No comments:

Post a Comment