Pages

Thursday 9 June 2011

Ayam grill & brokoli

2 ketul dada ayam digrill dgn sayur brokoli dikukus dan plain lowfat yogurt di tabur flexseed

Ayam grill yang saya sediakan dengan brokoli kukus ni untuk dinner saya semalam . Dah 6 bulan saya tukar menu makanan saya dan berat saya pun dah turun sebanyak 25kg . Menu macam ni sedap dan sangat sihat .

Actually saya tengah gigih menurunkan berat badan ni al maklum la diri saya ni dah semakin kembang memang saya risau juga dan umur pun makin meningkat . Berat badan saya turun bukan hanya kerana saya jaga apa yang saya makan tapi saya bersenam dan alhamdulillah dari sehari ke sehari berat saya ni makin menyusut dan insyallah saya akan sampai ke target weight idaman saya tu . Slow and steady..

Makan untuk menjadi lebih fit , bertenaga dan sihat....

Disember 16.12.10

No comments:

Post a Comment