Pages

Monday 14 January 2013

Jalan-jalan hujung minggu

Tengok itu ni dan survey apa yang patut untuk rumah kami tu ^_^

Sinki oh sinki yang mana satu bekenan di hati , saya suka yang ni sebab ada tempat letak rak pinggan kat sebelah kanan tapi mangkuk sinkinya tak dalam dan kecil . Saya nak cari sinki yang dalam dan besar baru best bila basuh pinggan atau periuk .

Saya nak cari sinki yang besar senang kerja membasuh periuk belanga dan pinggan mangkuk . Sinki ni best sebab 2 belah ada tempat nak letak rak pinggan tapi mangkuk sinkinya tak dalam la...

Ni pun best sebab mangkuk sinkinya dalam so bila basuh pinggan air tak merecik kena baju , guna sebelah untuk membasuh dan sebelah lagi boleh juga guna untuk terap/tangkup periuk dan pinggan mangkuk . 

Biar harga mahal tapi barangnya berkualiti serta insyallah tahan lama ^_^

Survey kepala paip macam-macam jenis la pulak , mana satu nak beli ni hmmm tak pa kita survey lagi hujung bulan ni kita decide apa nak beli untuk rumah kita tu ya ^_^ . Saya tak kisah sangat kalau harga mahal yang penting benda itu berkualiti dan tahan lama dan masih dalam bujet saya , yang penting kita puas hati 'alah membeli menang memakai'


Survey toilet bowl dan sinki , mana yang sesuai ni ?

Last sekali kami ke kedai tiles hmmmmm mana satu nak beli ni sebab banyak sangat pilihan . Tengok tiles ni bekenan jap lagi salegirl tunjuk contoh tiles lain saya bekenan juga ^_^ tak pa ada masa lagi untuk pilih tiles insyallah nanti saya akan buat pilihan tiles paling sesuai dengan citarasa saya dan suami .

1 comment:

  1. hai...cik nani...sya ada jual accessory import rumah lawati kedai sya

    ReplyDelete