Pages

Tuesday 6 March 2012

KAMI PINDAH...

Kami pindah juga akhirnya syukur alhamdulillah dan doa saya semoga kami melalui kehidupan yang aman , damai dan bahagia di rumah baru kami ni . Perasaan saya ni bercampur baur , saya amat gembira sebab dapat duduk di rumah baru tapi dalam masa sama saya sedih juga meninggalkan rumah lama kami yang dah kami diami semenjak tahun 2005 sebab banyak sangat kenangan pahit manis yang kami lalui di rumah lama di Puchong tu . Kadang-kadang kita perlu laku kan perubahan supaya keluarga kita dapat melalui kehidupan yang lebih selesa . Semoga bahagia ni bersama kami sehingga ke akhir hayat , amin...

Pagi Ahad kami sekeluarga bangun awal pagi , anak-anak saya pun sama-sama sibuk nak angkat barang-barang . Tepat jam 11 pagi lori sampai dan bermula la kerja punggah barang naik ke atas lori  . Syukur alhamdulillah proses pindah kami berjalan dengan lancar dan cuaca hari Ahad tu cukup baik . 


Anak-anak saya yang happy dan excited nak masuk rumah baru sementara saya dan suami mula fikir bab nak kemas lepas masuk rumah baru huhuh . Bila pindah bab packing dan unpacking la yang saya tak suka tapi slowly saya kemas sikit-sikit dan alhamdulillah hari ni semua barang-barang dan perabot dan elok tersusun , syukur alhamdulillah . 

So , insyallah bila keadaan dah ok saya akan mula aktif berblog semula.....

7 comments:

  1. memanglah kalau pindah ni satu bab packing...dua bab nak buka balik packing..tiga nak susun atur pulak..he he he..dah biasa pindah-pindah ni..kadang2 serik juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan bab packing lepas tu nak buka packing n kemas mmmm mmg penat tapi nuat slow2 kemas juga akhirnya

      Delete
  2. Assalamualaikum Nannie,

    Pindah rumah ni penatlah sikitkan. Apa pun semoga hepi di rumah baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlksalm kak Mar,
      mmg penat tapi happy , terima aksih kak insyallah semoga kehidupan kami di sini lebih baik dri dulu

      Delete
  3. Salam Kak Nannie..
    wahh..seronoknya ppindah rumah baru..semoga kak happy n ceria selalu dirumah baru ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlksalm , alhamdulillah mmg seronok , terima kasih Leen

      Delete
  4. Selamat berhijrah ke tempat baru..Semoga kehidupan lebih bermakna d rumah baru bersama keluarga..

    ReplyDelete