Pages

Friday 7 October 2011

Happy birthday sayang..

Semalam birthday Adam yang ke 4 tahun so saya buatkan sebiji oreo cheese cake . Aisyah dan Adlina yang nak makan oreo cheese cake ni Adam ikut saja . Saya cuba resepi baru saya jumpa dari internet nanti saya kongsi resepinya di entry lain ya . So malam tadi lepas dinner kami celebrate birthday dan ambil beberapa keping gambar untuk kenangan insyallah hujung bulan ni saya nak buat birthday party untuk Adam . Happy birthday manja mama sorang ni...

Aksi Adam yang dah penat bergambar dan dah tak sabar nak makan oreo cheese cake tu , tengok la tu senyum pun malas je hehehe..ok la sayang jadi la dapat juga Mama snap gambar dia buat kenangan..

Lepas kakak-kakak usik buat lawak baru la Adam nak senyum..


Saya bersama anak-anak..


Abah dengan anak-anak , saya dah suami berukar-tukar jadi photografer hehehe..

ok la tu je entry ringkas saya di tengahari Jumaat ni..
Ceria selalu ya dan selamat berhujung minggu..

No comments:

Post a Comment