Pages

Wednesday 19 February 2014

Cantiknya rose ' Alexandrine'

Hari ni saya share gambar-gambar bunga ros di laman rumah saya . Dah lama saya tak buat post tentang bunga ros yang saya jaga/bela ni . Bunga rose 'Alexandrine' ni wangi dan sangat cantik . Begitu cantiknya bunga ros ni ciptaan ALLAH SWT , syukur alhamdulillah . Saya memang suka bercucuk tanam tak kira apa jenis pokok sama ada pokok buah , sayur-sayuran atau pokok hiasan daun hijau atau yang berbunga . Saya mula jaga/bela pokok ros ni sejak April 2012 dan sekarang ni saya dah ada dalam 70 jenis pokok ros di laman . Terapi mata , minda dan jiwa ^_^ 

Bunga ros Alexandrine yang mula kembang di pagi Ahad ^_^







Anak saya tolong ambil gambar guna Ipad dan saya guna camera . Gambar yg kt Ipad untuk masuk instagram dan gambar di camera untuk masuk blog serta fb ^_^ 


Ni gambar ros Alexandrine pada waktu petang .








3 comments:

  1. Assalam,Masallah begitu indah kejadiannya.Salam perkenalan dari saya,nora.Saya pengemar rose . Terimakasih kk nani kerana berkongsi gambar2 koleksi rosenya

    ReplyDelete
  2. Salam.

    SubhanaAllah, cantik nye................

    ReplyDelete
  3. Subhanallah..
    Cantiknya...
    Tanam ke?

    -salam perkenalan ye...-

    ReplyDelete