Pages

Thursday 17 November 2011

Giveaway ~ besok keputusannyaaaa...

Assalamualaikum dan selamat petang Khamis..
Pejam celik , pejam celik dah pun sampai ke penghujung 
Giveaway yang saya anjurkan ni..
dan...
Besok saya akan umum kan...
Keputusan undian secara rawak...

So, disini saya ucapkan terima kasih 
atas sambutan semua kawan-kawan follower yang sudi join GA saya ni  
 ramai juga yang join TQ ya....

Besok saya buat undian ya dan tunggu keputusannya..


The lucky winner iss....

Pada kawan-kawan follower yang belum join GA ni jom cepat ada lagi masa sampai pukul 12 tengah malam ni , senang je nak join anda hanya perlu pastikan anda adalah follower blog saya ni dan tinggal link atau email anda di ruang comment n3 giveaway saya , tu je..

4 comments:

  1. sabau2 tunggu result esok kan kak nan kan...

    ReplyDelete
  2. sabar menunggu dengan harapan.klu lucky Alhamdulillah..tak lucky pun hepy meriahkan suasana..:)

    ReplyDelete
  3. to kuazue,
    hihihihi

    to puan kutu,
    alhamdulillah

    to azatiesayang,
    ya goodluck dan tahniah yg menang

    ReplyDelete