Pages

Wednesday 1 July 2015

Page fb resepi nennie khuzaifah

Saya wujudkan Page Resepi Nennie Khuzaifah pada awal bulan Januari 2015 dan setakat ini dah banyak resepi yang saya dapat masukkan dalam Page FB saya ni , saya masukkan gambar serta resepi dari blog saya ni . Banyak lagi resepi yang belum di simpan di Page Resepi Nennie Khuzaifah , slow-slow buat , syukur alhamdulillah . Pada pengunjung blog saya ni jika anda nak ke Page Resepi Nennie Khuzaifah , anda boleh klik pada link yang ada di sebelah kiri layout Blog saya ni . Terima kasih ^_^


2 comments:

  1. As-Salam buat Nennie,macam ni barulah betul ,letak gambar masakan sendiri dipage FB sendiri.Bukannya macam setengah2 page FB yang suka -suka mengambil gambar orang lain dari blog tanpa kebenaran dan meletakkan di page FB mereka.
    penat-penat blogger semua masak dan ambil gambar,senang2jer buat gambar tu mereka yang punya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam Suzana ,

      sejak tahun lepas saja jumpa byk resepi saya di C&P dan dimasukkan ke dlm beberapa Page Resepi di FB . Memang banyak gambar dan resepi dari blogger lain yg di C&P . Terima kasih kerana Suzana perihatin ttg hal owner Page masak di Fb yg senang-senang saja ambil gambar dan resepi kami para Blogger ni .

      Delete