Pages

Monday 19 January 2015

Bubu - dulu dan sekarang

Bubu ni kucing pertama yang kami bela , kesayangan saya dan anak-anak . Pantas masa berlalu sekarang Bubu dah berumur 9 bulan . jom tengok gambar Bubu a.k.a Princess Elsa dari hari pertama di rumah kami sampai la bulan Januari 2015 ni - ( anak saya , Adam yang panggil Princess Elsa sebab Bubu sangat comel macam Elsa ^_^ )

Bubu pada hari pertama kami bawa balik ke rumah , umur baru 2 bulan dan masih baby , bulu sangat fluffy dan gebus .


Sayang Bubu , so gebu gebas dan sangat aktif ^_^ 


Masa ni Bubu dah 3 minggu di rumah kami , sangat aktif suka panjat kerusi ^_^


Aksi spontan Bubu yang nak attention ^_^


Makan time , masa ni Bubu tak ada kawan lagi laa..


Bubu yang dah berumur 4 bulan 


Aloloooo comel la tu ^_^


Masa ni Bubu dan 5 bulan ^_^


Bubu dengan kak Aisyah yang sangat sayang kat Bubu .


Alaaa comei-comei tu , sweet Bubu.


Sekarang ni Bubu suka panjat almari ^_^


Waaa kemain Bubu ya dapat lesen Agung , semua almari dia panjat . Bubu buat tak tau je bila saya suruh turun . Ikut suka la Bubu asal jangan jatuh barang-barang decoration Mama atas almari tu ya  . Tapi kalau jatuh pun barang-barang atas almari tu , Mama tak marah Bubu . Sekarang ni saya dah alih semua decoration item kat atas almari supaya senang kucing saya nak panjat duduk atas almari ^_^ , Kucing memang suka panjat almari dan apa saja perabot dalam rumah sebab itu memang sifat kucing ^_^


Princess Elsa ^_^ love my Bubu 

Princess Elsa Bubu 


My Bubu yang comel ^_^ love you so muchhhhh..

No comments:

Post a Comment