Pages

Tuesday 17 November 2015

Jom ke FIGGER`S DAY

Assalamualaikum , pada hari Sabtu ni saya akan berada di Seri Kembangan untuk FIGGER`S DAY atau Karnival Pokok Tin di FORMENIAGA milik rakan saya , Fahmie abu Bakar . Figger`s Day ni adalah acara yang melibatkan pelbagai aktiviti yang Fahmie anjurkan untuk para peminat pokok fig/tin untuk berkumpul . Pada mereka yang ingin mencari ilmu/informani tentang cara penanaman serta teknik menjaga pokok tin boleh la datang pada hari Sabtu ni . 
Saya akan menjual pelbagai anak pokok fig - variety Flanders , Brown Turkey , Purple Jordan , Green jordan , Siyah Orak , Red Khutmani , vern bt
Saya juga akan jual halwa fig dan juga dessert yang berasas kan buah fig seperti congo bar , trifle , cheese cake . cupcakes ( insyallah ) .
Sila datang ke hari FIGGER`S DAY ni di - FORMENIAGA , 12 , Jalan BPP 5/4 , Pusat Bandar putra Permai , Seri ekmbangan , Selangor . ( dekat Pasar Borong Selangor )


1 comment:

  1. ahahahaha i bce fingger day.. terkejut i ! Sis, event ni akan ada ke utk 2016 ? Anyway, jemput ke blog i untuk info2 kekal cantik dan slim.

    >>>Kurus sihat Semula Jadi!<<<

    ReplyDelete